Bakan Şimşek: Türkiye’yi üretim merkezi haline getirmek için çalışıyoruz

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, nisan ayı sanayi üretim verilerini sosyal medya hesabından paylaşarak, küresel ekonomideki belirsizliklere ve zorlu dış koşullara rağmen, takvim etkisinden arındırılmış sanayi üretiminin nisanda yıllık yüzde 6 arttığını duyurdu. Bakan Şimşek, ocak-nisan dönemindeki yıllık artışın yüzde 1,3 olduğunu vurgulayarak, sermaye malı üretiminin yıllık yüzde 8,2 arttığını, orta-yüksek teknolojili ve yüksek…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Bakan Şimşek: Türkiye’yi üretim merkezi haline getirmek için çalışıyoruz

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, nisan ayı sanayi üretim verilerini sosyal medya hesabından paylaşarak, küresel ekonomideki belirsizliklere ve zorlu dış koşullara rağmen, takvim etkisinden arındırılmış sanayi üretiminin nisanda yıllık yüzde 6 arttığını duyurdu. Bakan Şimşek, ocak-nisan dönemindeki yıllık artışın yüzde 1,3 olduğunu vurgulayarak, sermaye malı üretiminin yıllık yüzde 8,2 arttığını, orta-yüksek teknolojili ve yüksek teknolojili üretimdeki artışın ise sırasıyla yüzde 7,1 ve yüzde 14,6 olduğunu belirtti. Bakan Şimşek, “Yüksek katma değerli yatırımları teşvik eden politikalarımızla Türkiye’yi küresel bir üretim merkezi haline getirmek için çalışmalarımıza devam ediyoruz.” açıklamasında bulundu.

Benzer Haberler
Borsa haftaya yükselişle başladı
Borsa haftaya yükselişle başladı
Türkiye’nin CDS’si 225 baz puana indi
Türkiye’nin CDS’si 225 baz puana indi
Altın fiyatları yükselişe geçti
Altın fiyatları yükselişe geçti
ASELSAN’dan 114,7 milyon dolarlık yeni ihracat sözleşmesi
ASELSAN’dan 114,7 milyon dolarlık yeni ihracat sözleşmesi
Bakan Şimşek: Türkiye’yi üretim merkezi haline getirmek için çalışıyoruz
Bakan Şimşek: Türkiye’yi üretim merkezi haline getirmek için çalışıyoruz
ABD ve İran anlaştı, altın yükselişte
ABD ve İran anlaştı, altın yükselişte
Haberin Doğru Adresi
Sanık Haber

Reklam & İşbirliği : [email protected]

Copyright © 2025 Tüm hakları SANIK HABER saklıdır.