Reklam
Reklam

Zonguldak'ta yanlışlıkla ilaç içen çocuk ölümden döndü

Zonguldak Alaplı ilçesinde 3 yaşındaki bir çocuk, evde bulduğu hapları içti.

Zonguldak'ta yanlışlıkla ilaç içen çocuk ölümden döndü
Zonguldak'ta yanlışlıkla ilaç içen çocuk ölümden döndü
Bu içerik 45 kez okundu.
Reklam

Alaplı ilçesinde evde bulunan bir kutu ateş düşürücü ilaçlardan içen 3 yaşındaki M.Ç. rahatsızlanması üzerine Alaplı Devlet hastaneye kaldırıldı. Burada ilk müdahalesi yapılan ve içtiği ilaçtan zehirlendiği belirtilen M.Ç. Ereğli Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. İçtiği ilaçlar nedeniyle zehirlendiği anlaşılan ve tedaviye alınan küçük çocuğun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Zonguldak ta yanlışlıkla ilaç içen çocuk ölümden döndü #1
zonguldak
Reklam
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Kylie Jenner siniri
Kylie Jenner siniri
70 milyon liralık piyango tweeti
70 milyon liralık piyango tweeti